donderdag 9 januari 2014

Omroepster Eva Daeleman gezicht nieuw lifestyle-programma op Eén


Omroepster Eva Daeleman gezicht nieuw lifestyle-programma op Eén

Eva Daeleman zal in het najaar het nieuwe lifestyle-programma op Eén presenteren. Dat meldt Het Laatste Nieuws.

Daeleman is al omroepster bij Eén en is de sidekick van Peter Van de Veire in de ochtendshow van MNM. Of ze in het najaar nog op MNM te horen zal zijn, is nog niet bekend. Pas in augustus wordt hierover een beslissing genomen.

Het nieuwe lifestyle-programma op Eén wordt gemaakt door Hotel Hungaria, dat eerder al tekende voor de succesformats 'Groenland' en 'Dagelijkse Kost'. Over het nieuwe format is nog niet veel bekend.

Eerder werd het aangekondigd als een knutselprogramma, maar meer is erover nog niet geweten. Het wordt dus afwachten hoe het programma er uiteindelijk zal uitzien.

Voor Eva Daeleman is het een zoveelste hoofdstuk in haar prille mediacarrière. Ze beseft zelf dat het allemaal heel snel gaat. 'Op mijn 19de debuteerde ik op de radio, op mijn 21ste werd ik omroepster op Eén. Aan dit tempo eindig ik op mijn 25ste met een burn-out op het strand van Benidorm', aldus Eva Daeleman in Het Laatste Nieuws.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten